Samen merken

Volgens het principe ‘samen merken’ zorgen we er met elkaar voor dat Pijnacker-Nootdorp nog beter bekend wordt als een aantrekkelijke gemeente voor bewoners, bezoekers en ondernemers. En daar heeft iedereen baat bij. Iedereen in Pijnacker-Nootdorp draagt al bij aan het beeld van Pijnacker-Nootdorp. Daarnaast zou je nog iets extra’s kunnen doen om Pijnacker-Nootdorp beter op de kaart te zetten. Door iets leuks te organiseren met buurtgenoten, door lokale startende ondernemers te helpen met jouw kennis en ervaring of door gewoon Pijnacker-Nootdorp van haar beste kant te laten zien, overal waar je komt. Het lijkt soms zo klein en simpel, maar als we het allemaal doen heeft het een enorme impact. Bouw jij ook mee aan een mooi en aantrekkelijk Pijnacker-Nootdorp?

meer over samen merken

Pijnacker-Nootdorp Marketing

Stichting Pijnacker-Nootdorp Marketing (SPNM) is de citymarketingorganisatie van Pijnacker-Nootdorp, bestaande uit een bestuur, citymarketeer en uitvoeringsorganisatie.
Het bestuur bestaat uit:

  • Edwin van Oort (voorzitter)
    Commercieel manager bij Riverdale
  • Hanneke Bor
    Eigenaar Hanneke Bor Organisatieontwikkeling
  • Rob Buren
    Directeur bouw bij Schouten
  • Jessica Davilar
    Eigenaar Tekstbureau Beeldende Woorden/Redacteur Nootdorp NU
  • Henk Hulswit
    Directeur gemeente Pijnacker-Nootdorp

Onze ambities en plannen

In een mindmap hebben we gevisualiseerd waar we met citymarketing aan willen werken tot 2022: de thema’s waaraan we willen bijdragen, onze focuspunten en concrete Kritische Prestatie Indicatoren. Benieuwd naar onze stip op de horizon?

download mindmap